Cez Instagram až k spotrebiteľom

Ako na „Instagramový“ marketing? Existujú nápady, ktoré vám pomôžu vytvoriť skvelú stratégiu, ktorá dopomôže vašej značke. Nie lenže sú to tipy, ktoré vám pomôžu zlepšiť zobrazenie informačného kanála Instagram ale vám pomôžu zvýšiť angažovanosť a rozšíriť kruhy vašich sledovateľov.

1. „Hashtags“!

Čo to ten „hashtag/tag“ je? Ide o slovíčko alebo frázu začínajúcu mriežkou. Je to super spôsob ako uľahčiť hľadanie konkrétneho výrazu či príspevku. Slovíčko jednoducho zadáte do vyhľadávača napríklad na Instagrame alebo inej sociálnej sieti a nájde vám to všetky príspevky, ktoré obsahujú hľadaný výraz.

Použitie „Hashtagov“ je jeden z najrýchlejších spôsobov ako zvýšiť dosah na Instagrame. Už jeden „hashtag“ dokáže zvýšiť angažovanosť príspevku o 12,6%. Mali by ste si premyslieť zoznam „hashtagov“ týkajúcich sa vášho odvetvia a šíriť tak obsah medzi vašu cieľovú skupinu. Funguje to tak, že zadaním kľúčového slova do aplikácie Instagram či inej sociálnej sieti sa vám ukážu súvisiace značky a ich „hashtags“. Napríklad, ak by sme boli bežným predajcom športovej obuvi, zadali by sme „hashtag“ ako napríklad #running.

Toto je jednoduchý spôsob ako získať nových ľudí a zároveň rozšíriť vašu značku k ďalším používateľom.

2. Špecifická farebná paleta

Vytváranie tlačových reklám, rozvrhnutie dizajnu webových stránok a vizitiek majú značky tendenciu držať v špecifickej farebnej palete. Aj na Instagrame má takáto farebná škála svoj zmysel. Prečo? Vytvára podpisový vzhľad, ktorý si budú vaši sledovatelia spájať s vašou značkou. Tak ako sú vaše logo, webové stránky a vizitky navrhnuté štýlom, ktorý je spotrebiteľom známy, môže byť aj Instagram.

Značka Everlane robí skvelú prácu tým, že sa drží farebnej palety, ktorá obsahuje čierne a biele odtiene. Každá fotografia, ktorú publikujú, tak obsahuje kontrast B & W.

3. Spolupracujte

Aj vaša cieľová skupina môže mať napríklad obľúbenú blogerku či blogera, ktorí majú tisícky sledovateľov. Takíto ľudia vám vedia pomôcť rozšíriť vaše meno medzi ďalších ľudí.

Ako príklad si uvedieme maratón v Bostone. Spoločnosť Garmin, výrobcovia hodiniek GPS, oslovila populárnu blogerku NYC Running Mama, ktorá využila svoj Instagram. Táto blogerka je dobre známa pre svoje motivačné blogy.
Večer pred maratónom spomenula a označila vo svojom príspevku spoločnosť Garmin a jej účet na Instagrame. Nenápadne tak požiadala tak svoju komunitu, aby túto značku sledovala. Táto spoločnosť tak získala nespočetné množstvo nových stúpencov práve vďaka príspevku tejto blogerky.